Norėdami panaikinti atstovo priskyrimą įmonei, prisijunkite prie sistemos ir pagrindiniame meniu pasirinkite: Administravimas → Tvarkyti atstovus. Sistema atvers įmonei, su kuria prisijungimo metu yra dirbama, priskirtų vartotojų sąrašą (žr.: pav. 3.1.4.1).
pav. 3.1.4.1 Pagrindinis atstovų informacijos tvarkymo langas
Atsidariusiame lange pasirinkite atstovą, kurio priskyrimą pageidaujate panaikinti, ir paspauskite to atstovo ID numerį (žr.: pav. 3.1.4.2).
pav. 3.1.4.2 Pasirinkto atstovo detalios informacijos peržiūra
Sistema atvers pasirinkto atstovo detalios informacijos peržiūros langą, jame paspauskite mygtuką „Panaikinti atstovo priskyrimą“ (žr.: pav. 3.1.4.3).
pav. 3.1.4.3 Pasirinkto atstovo priskyrimo panaikinimo operacija
Sistema pateiks priskyrimo panaikinimo patvirtinimo pranešimą – „Ar jūs tikrai norite panaikinti atstovo priskyrimą?“ (žr.: pav. 3.1.4.4).
pav. 3.1.4.4 Atstovo priskyrimo panaikinimo patvirtinimas
Paspauskite mygtuką „OK“ ir sistema panaikins vartotojo priskyrimą. Po priskyrimo panaikinimo matysite pradinį atstovų sąrašą.
Jei
priskyrimo panaikinimo patvirtinimo pranešimo nepatvirtinsite ir paspausite
mygtuką „Cancel“ (žr.: pav. 3.1.4.5),
pranešimas bus uždarytas be jokių pakeitimų.
pav. 3.1.4.5 Atstovo priskyrimo panaikinimo atšaukimas
Norėdami grįžti į pradinį atstovų sąrašo langą, atstovo detalios informacijos lange paspauskite mygtuką „Atšaukti“.