Norėdami įmonei priskirti naują atstovą, kuris yra registruotas sistemoje, tačiau priskirtas kitai įmonei, prisijunkite prie sistemos ir pagrindiniame meniu pasirinkite: Administravimas → Tvarkyti atstovus. Sistema atvers įmonei, su kuria prisijungimo metu yra dirbama, priskirtų vartotojų sąrašą (žr.: pav. 3.1.3.1).
pav. 3.1.3.1 Pagrindinis atstovų informacijos tvarkymo langas
Atsidariusiame lange paspauskite mygtuką „Priskirti atstovą“ (žr.: pav. 3.1.3.2).
pav. 3.1.3.2 Naujo atstovo priskyrimas įmonei
Sistema atvers priskiriamo atstovo ID įvedimo langą (žr.: pav. 3.1.3.3).
pav. 3.1.3.3 Priskiriamo atstovo ID įvedimo langas
Atsidariusio lango laukelyje „Atstovo ID“ įveskite atstovo, kuris jau registruotas sistemoje, ID numerį ir paspauskite mygtuką „Patvirtinti“ (žr.: pav. 3.1.3.4).
pav. 3.1.3.4 Įvesto atstovo ID patvirtinimas
Sistema patikrins, ar įvestas teisingas ID numeris. Jei pagal įvestą ID numerį registruotų vartotojų duomenų bazėje nebus rastas joks vartotojas, sistema praneš apie klaidą – „Atstovas nerastas“ (žr.: pav. 3.1.3.5).
pav. 3.1.3.5 Klaidos pranešimas, pateikiamas įvedus neegzistuojantį atstovo ID
Jei pagal įvestą ID registruotas vartotojas randamas, sistema pateiks priskirto vartotojo detalios informacijos peržiūros langą (žr.: pav. 3.1.3.6).
pav. 3.1.3.6 Sėkmingai priskirto vartotojo detalios informacijos peržiūros langas, pateikiamas po sėkmingo priskyrimo
Atstovo detalios informacijos peržiūros lange yra pasiekiamos tokios operacijos: „Keisti duomenis“ (operacija detaliai aprašoma skyriuje „Atstovo duomenų keitimas), „Pašalinti atstovo priskyrimą“ (operacija detaliai aprašoma skyriuje „Atstovo priskyrimo panaikinimas), „Atšaukti“ –naudojama, norint grįžti į pradinį atstovų sąrašą.