Norėdami pakeisti įmonei priskirto atstovo duomenis, prisijunkite prie sistemos ir pasirinkite pagrindiniame meniu: Administravimas → Tvarkyti atstovus. Sistema atvers įmonei, su kuria prisijungimo metu yra dirbama, priskirtų atstovų sąrašą (žr.: pav. 3.1.2.1).
pav. 3.1.2.1 Pagrindinis atstovų informacijos tvarkymo langas
Atsidariusiame lange pasirinkite atstovą, kurio informaciją pageidaujate keisti, ir paspauskite to atstovo ID numerį (žr.: pav. 3.1.2.2).
pav. 3.1.2.2 Pasirinkto atstovo detalios informacijos peržiūra
Sistema atvers pasirinkto atstovo detalios informacijos peržiūros langą – jame paspauskite mygtuką „Keisti duomenis“ (žr.: pav. 3.1.2.3).
pav. 3.1.2.3 Pasirinkto atstovo duomenų keitimo operacija
Sistema atvers pasirinkto atstovo duomenų keitimo langą, kuriame aktyvūs laukai bus tie, kurių reikšmes galite keisti (žr.: pav. 3.1.2.4).
pav. 3.1.2.4 Pasirinkto atstovo duomenų keitimo laukai
Pakeitę atstovo informaciją, patikrinkite, ar visi pažymėti privalomieji laukai (žym.: * ) yra užpildyti, ir paspauskite mygtuką „Patvirtinti“ (žr.: pav. 3.1.2.5).
pav. 3.1.2.5 Duomenų keitimo patvirtinimas
Jei visi privalomi laukai užpildyti, sistema praneš, jog „Modifikuojami kito naudotojo duomenys, nei operaciją vykdančio naudotojo. Atstovo duomenys sėkmingai pakeisti.“
pav. 3.1.2.6 Sėkmingo duomenų pakeitimo pranešimas
Norėdami uždaryti vartotojo detalios informacijos langą po sėkmingo duomenų pakeitimo, paspauskite mygtuką „Atšaukti“.
pav. 3.1.2.7 Duomenų keitimo atšaukimas
Jei pakeistų duomenų išsaugoti nenorite, paspauskite mygtuką „Atšaukti“ (žr.: pav. 3.1.2.7). Atstovo duomenų keitimo langas bus uždarytas be jokių pakeitimų. Sistema pateiks įmonei priskirtų vartotojų pradinį sąrašą.